کاندوم تاخیری چیست؟ همه چیز در مورد انواع کاندوم تاخیری

خرید انواع کاندوم تاخیری

اگر به فکر سلامت رابطه جنسی خود هستید و قصد دارید مدت زمان آن را نیز افزایش دهید، باید خرید انواع کاندوم تاخیری را در نظر داشته باشید. این کاندوم ‌ها علاوه بر اینکه از انتقال بیماری‌ های جنسی جلوگیری می‌کنند ، می‌توانند یک ابزار کاملاً بهداشتی به منظور افزایش مدت زمان روابط شما با همسرتان باشند.

کاندوم‌ های تاخیری در مدل‌های گوناگونی به فروش می‌رسند. آن‌ها به سادگی قابل استفاده هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند. این مزیت‌ ها باعث شده است تا خرید کاندوم تاخیری در صدر پرفروش‌ ترین انواع کاندوم در جهان قرار بگیرد. با ما همراه باشید تا به بررسی صفر تا صد کاندوم ‌های تاخیری بپردازیم و اطلاعات بیشتری را در مورد این محصولات بسیار جذاب ارائه کنیم.

 

پیشنهاد خرید
کاندوم تاخیری 90 دقیقه ناچ کدکس
130,000 تومان130,000 تومانهمین الان سفارش بده!

کاندوم تاخیری چیست؟

در همین ابتدای امر باید به این پرسش پاسخ دهیم که اصلاً کاندوم تاخیری چه نوع کاندومی محسوب می‌شود؟ به طور کلی باید بیان کرد که این کاندوم ها در واقع همان کاندوم معمولی است، اما به دلیل وجود یک ماده روان‌کننده خاص می‌تواند عمل بی‌حس کردن آلت تناسلی را نیز انجام دهد.

برای ساخت کاندوم‌ های تاخیری معمولاً از بنزوکائین و یا لیدوکائین کمک گرفته می‌شود. هر دوی این مواد جزو دسته بی‌حس‌کننده ‌ها قرار می‌گیرند و علاوه بر کاندوم‌ ها در محصولات دیگری همچون اسپری‌ های تاخیری و یا‌ ژل‌ تاخیری نیز به کار می روند. کاندوم تاخیری را می‌توان به راحتی خریداری کرد و آن‌ها را مورد استفاده قرار داد. این کاندوم ‌ها توسط برند های مختلفی عرضه می‌شوند و به کارگیری آن‌ها موجب ایجاد هیچ حساسیت خاصی نمی‌شود.

 

چرا باید از کاندوم تاخیری استفاده کنیم؟

اولین دلیلی که برای ضرورت خرید انواع کاندوم تاخیری باید به آن اشاره کنیم، حفظ بهداشت در رابطه جنسی است. همان‌طور که می‌دانید، در زمان برقراری رابطه جنسی امکان انتقال بیماری‌ های متعددی وجود دارد که برخی از آن ‌ها به شدت خطرناک هستند و درمانشان هزینه بسیار زیادی دارد. کاندوم ‌ها مانند خرید کاندوم خاردار به منظور جلوگیری از انتقال چنین بیماری‌های خاصی به تولید رسیده‌اند. با خرید کاندوم تاخیری می‌‌توانید به راحتی ، بهداشت رابطه جنسی خود را افزایش دهید.

دلیل دیگری که برای خرید این کاندوم‌ ها می‌توان به آن اشاره کرد، افزایش مدت زمان رابطه جنسی است. اگر از زود انزالی و یا موارد مشابه رنج می‌برید، می‌توانید با خرید این کاندوم ها نسبت به حل این مشکلات اقدام کنید. در واقع با استفاده از این کاندوم‌ ها با یک تیر دو نشان مي‌زنید !‌

 

آیا کاندوم تاخیری حساسیت دارد؟

یکی از پرسش‌های مهمی که در مورد کاندوم‌ های تاخیری مطرح می‌شود آن است که آیا این کاندوم‌ ها واقعاً باعث ایجاد حساسیت می‌شوند؟ بگذارید یک بار برای همیشه خیالتان را از این بابت راحت کنیم و بگوییم که کاندوم‌ های تاخیری هیچ نوع حساسیتی به وجود نمی‌آورند.

همان‌طور که بیان شد، مواد موجود در این کاندوم‌ها همان مواد موجود در اسپری ‌ها و ژل‌ های تاخیری هستند. اگر پیش از این از ژل یا اسپری تاخیری استفاده کرده‌اید و مشکلی برایتان به وجود نیامده است، پس با خرید انواع کاندوم تاخیری نیز هیچ مشکلی را مشاهده نخواهید کرد. علاوه بر این، شرکت‌های تولیدکننده کاندوم‌ها به منظور تولید این محصولات ، موظف به رعایت برخی از سخت ‌گیرانه‌ ترین استاندارد های بهداشتی هستند و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر کامل نسبت به خرید چنین محصولاتی اقدام کنید.

 

کاندوم تاخیری چیست

 

تاخیر این کاندوم چقدر است؟

پاسخ دقیقی را نمی‌توان برای این پرسش بیان کرد. در واقع مدت زمان تاخیر ایجاد شده به وسیله کاندوم‌های تاخیری به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که از بین آن‌ها می‌‌توانیم به میزان تمرکز کلی شما در زمان انجام رابطه جنسی و همچنین قدرت کنترل روانی اشاره کنیم.

طبیعتاً اگر در این دو مورد موفق باشید، کاندوم تاخیری نیز به کمک شما می‌آيد و می‌توانید به کمک آن مدت زمان رابطه جنسی خود را تا پانزده دقیقه بیشتر، افزایش دهید. این میزان تاخیر برای افرادی که از زود انزالی شدید رنج می‌برند عالی خواهد بود. بهتر است خرید انواع کاندوم تاخیری را در نظر بگیرید و خودتان به صورت شخصی نسبت به یافتن پاسخ مناسبی برای این پرسش اقدام کنید. خوشبختانه نتایج استفاده از این نوع کاندوم همواره مثبت بوده است.

 

انواع کاندوم تاخیری

با خرید انواع کاندوم تاخیری می‌توانید به طیف بسیار گسترده ‌ای از محصولات مختلف ، دسترسی داشته باشید. از جمله مهم‌ترین انواع کاندوم ‌های تاخیری باید به مواردی همچون کاندوم تاخیری خاردار اشاره کنیم. هر دوی این موارد به عنوان جذاب‌ترین کاندوم‌های موجود در بازار شناخته مي‌شوند.

در همین بخش بهتر است به این نکته مهم اشاره کنیم که برخی از کاندوم ‌های تاخیری از روان‌کننده خاصی استفاده نمی‌کنند و تنها ضخامت بیشتری نسبت به کاندوم‌های معمولی دارند. در واقع همین ضخامت منجر به آن می شود که میزان ارتباط حسی بین آلت جنسی کاهش پیدا کند و در نتیجه انزال به تعویض بیفتد. از کاندوم ‌های خاصی که چنین ساختاری دارند با نام کاندوم‌های دابل دیلی یا لذت طولانی یاد می‌کنند.

 

کاندوم فضایی

با خرید کاندوم فضایی می‌توانید به کاندوم‌ هایی دسترسی داشته باشید که ساختار بخش بیرونی آن‌ها ساده و در واقع یک طرح متفاوت دارند. به عنوان مثال بر روی بخش بیرونی برخی از کاندوم ‌های  فضایی برجستگی‌ هایی به شکل خار وجود دارد که در زمان انجام رابطه جنسی لذت بسیار زیادی را به همسر شما انتقال می‌د‌هند، زیرا منجر به تحریک شدید واژن می‌شوند اما باید بدانید که این دسته از کاندوم ها مانند کاندوم های تاخیری نیستند و فقط لذت رابطه زناشویی را بیشتر می کنند.

کاندوم‌های فضایی خود به زیرمجموعه ‌های مختلفی دسته ‌بندی شده‌‌اند. برخی از این کاندوم‌ها علاوه بر داشتن خار در سراسر کاندوم دارای یک برجستگی بزرگ بر روی کلاهک آلت هستند. چنین طرح‌های خاصی در کنار بهره‌گیری از ماده روان‌کننده ، کاندوم فضایی را به یک انتخاب عالی و قابل قبول برای شما عزیزان تبدیل می‌کند.

کاندوم تاخیری خاردار از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است، زیرا علاوه بر ویژگی‌های مربوط به کاندوم‌های تاخیری، مزایای کاندوم‌های فضایی را نیز به شما ارائه می‌دهد. اگر تاکنون از این نوع کاندوم ‌ها استفاده نکرده‌اید، حتماً خرید آن‌ ها را در دستور کار قرار دهید.

کاندوم‌های فضایی سمت و جهت رابطه جنسی شما را به مرحله جدیدی می‌برند. اگر از انجام رابطه جنسی به شکل عادی خسته شده‌اید و به دنبال تجربه یک امر جدید هستید، خرید انواع کاندوم تاخیری از نوع خاردار می‌تواند به عنوان یک راهکار اساسی برای شما در نظر گرفته شود. شما می‌توانید انبوهی از این نوع کاندوم‌ ها را به راحتی از فروشگاه اینترنتی بوبوریم خریداری کنید.

 

خرید انواع کاندوم فضایی

 

قیمت کاندوم تاخیری چقدر است؟

قیمت کاندوم تاخیری به نحوی تعیین شده است که همه کاربران گرامی با کمترین هزینه ممکن به چنین محصولات مهمی دسترسی داشته باشند. در واقع امروزه همه شما عزیزان می‌توانید کاندوم مورد علاقه خود را به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ های بسیار زیاد خریداری کنید.

طبیعتاً به دلیل بهره‌گیری از روان‌کننده‌ ها و محصولات بی‌حس کننده در این نوع کاندوم‌ ها قیمت کلی آن‌ ها نسبت به کاندوم‌ های معمولی کمی بیشتر است. البته این مقدار افزایش قیمت آنقدر کم خواهد بود که عملاً هیچ تأثیری نخواهد داشت. برای خرید انواع کاندوم تاخیری با نازل‌ترین قیمت ممکن توصیه می‌‌کنیم که حتماً به صفحه محصولات فروشگاه ما سر بزنید.

 

خرید کاندوم تاخیری

برای خرید کاندوم تاخیری به شکل اینترنتی و تنوع بالای محصولات موجود در فروشگاه بوبوریم ، موجب شده است تا به انتخاب نخست شما کاربران عزیز تبدیل شویم. کاندوم‌ های تاخیری موجود در وب‌ سایت ما از برترین برند های موجود در بازار هستند و قیمت مناسبی دارند.

 

کاندوم تاخیری بهتر است یا اسپری تاخیری ؟

با خرید اسپری تاخیری می‌‌توانید همان مزیت‌ های کاندوم تأخیری را به دست بیاورید، اما به یاد داشته باشید که استفاده از این اسپری‌ ها منجر به جلوگیری از بارداری و جلوگیری از انتقال بیماری‌های جنسی نمی‌شود. اسپری ‌های تاخیری تنها مدت زمان مربوط به انزال شما را به تعویض می‌اندازند و هیچ کاربردی جهت جلوگیری از انتقال اسپرم ‌ها ندارند. از سوی دیگر معمولاً استفاده از کاندوم‌ های تاخیری راحت‌تر از اسپری تاخیری خواهد بود. تنها کافی است کاندوم را بر روی آلت خود بکشید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

 

کاندوم تاخیری بهتری است یا ژل تاخیری ؟

برخی از کاربران بین خرید کاندوم خاردار تاخیری و یا تهیه ژل تاخیری دچار شک می‌شوند. باید بگوییم که تهیه و خرید ژل تاخیری از نظر کارکرد تفاوت خاصی با اسپری تاخیری ندارد. در واقع ژل تاخیری نیز منجر به جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های جنسی نمی‌شود. این شما هستید که باید از بین این محصولات گزینه‌ای متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

 

سخن پایانی

خرید کاندوم تاخیری خاردار بهترین گزینه ممکن برای افرادی است که به دنبال افزایش مدت زمان رابطه جنسی خود هستند. این کاندوم‌ ها به کمک موادی همچون لیدوکائین موجب بی‌حسی موضعی آلت تناسلی شما می‌شوند تا یک رابطه جنسی طولانی و بی‌نظیر را تجربه کنید.

کاندوم‌های تاخیری خود به دسته‌ های مختلفی همچون کاندوم‌های تاخیری خاردار و کاندوم های تاخیری ساده دسته ‌بندی می‌شوند. این کاندوم‌ ها دارای برجستگی ‌های مشخصی بر روی خود هستند که منجر به افزایش لذت برقرار رابطه جنسی خواهند شد. در صورتی که نیازمند کسب اطلاعات بیشتری در مورد این کاندوم ‌ها هستید می‌‌توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا شما عزیزان را به طور کامل یاری کنند. خرید انواع کاندوم تاخیری می‌تواند بهترین تصمیم ممکن برای حفظ بهداشت رابطه جنسی و دوری از زود انزالی در افراد مختلف باشد.

فروشگاه اینترنتی بوبوریم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *