سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پاسخ به پرسش های متداول

آیا برای خرید از فروشگاه بوبوریم، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با توجه به قانون تجارت الکترونیکی تمام خریداران باید الزاماً عضو فروشگاه باشند. اعضاء فروشگاه بوبوریم از امتیازهای ویژه ای برخوردار هستند:

  1. امکان ارسال خبرنامه
  2. بهره مندی از تخفیف های ویژه
  3. اولویت ارسال اجناس
  4. اطلاع رسانی درباره کالاهای جدید
  5. احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی

 

 

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 19 تا 10 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد انجام خواهد شد.

 

آیا می‌‏توانم برای کالاهایی که موجود نیستند سفارش ثبت کنم؟

خیر، باید منتظر باشید تا محصول مورد نظر موجود شود.

 

آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر،متاسفانه کلیه مراحل ثبت سفارش به صورت اینترنتی می باشد.

 

آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

بله، پس از انجام مراحل خرید میتوانید با تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس گرفته و با اعلام کد سفارش، اطلاعات خرید و آدرس مورد نظر، سفارش کادوپیچ کردن کالای خریداری شده را به مسئولین پشتیبانی اعلام کنید.

 

از وضعیت خرید که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ،پیام کوتاه و ایمیل سفارش برای اعضاء ارسال می شود و از داخل ناجیه کاربری می توانید از وضعیت سفارشتون مطلع شوید.

 

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

شما تنها به صورت اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید. همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در فروشگاه اینترنتی بوبوریم، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

 

می توان پس از ارسال کالا و حضوری مبلغ را پرداخت کرد؟

خیر، تنها روش پرداخت مبلغ کالا پرداخت آنلاین است.

 

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار

به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

اگر کالایی که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان پشتیبانی در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری می نمایند.

 

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در فروشگاه دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش فروش فروشگاه تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری جیمیل گاهی اسپم می‌شوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از بوبوریم، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول