آیا برای خرید از فروشگاه بوبوریم، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با توجه به قانون تجارت الکترونیکی تمام خریداران باید الزاماً عضو فروشگاه باشند. اعضاء فروشگاه بوبوریم از امتیازهای ویژه ای برخوردار هستند:
- امکان ارسال خبرنامه
- بهره مندی از تخفیف های ویژه
- اولویت ارسال اجناس
- اطلاع رسانی درباره کالاهای جدید
- احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت 19 تا 10 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد انجام خواهد شد.
آیا میتوانم برای کالاهایی که موجود نیستند سفارش ثبت کنم؟
خیر، باید منتظر باشید تا محصول مورد نظر موجود شود.
آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر،متاسفانه کلیه مراحل ثبت سفارش به صورت اینترنتی می باشد.
آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
بله، پس از انجام مراحل خرید میتوانید با تلفن های موجود در قسمت تماس با ما تماس گرفته و با اعلام کد سفارش، اطلاعات خرید و آدرس مورد نظر، سفارش کادوپیچ کردن کالای خریداری شده را به مسئولین پشتیبانی اعلام کنید.
از وضعیت خرید که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ،پیام کوتاه و ایمیل سفارش برای اعضاء ارسال می شود و از داخل ناجیه کاربری می توانید از وضعیت سفارشتون مطلع شوید.
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
شما تنها به صورت اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید. همه کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در فروشگاه اینترنتی بوبوریم، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
می توان پس از ارسال کالا و حضوری مبلغ را پرداخت کرد؟
خیر، تنها روش پرداخت مبلغ کالا پرداخت آنلاین است.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار
به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
اگر کالایی که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان پشتیبانی در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری می نمایند.
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در فروشگاه دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش فروش فروشگاه تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود.