کاندوم خاردار چیست؟ + بهترین مارک و برند کاندوم خاردار کدام هست؟

خرید انواع کاندوم خاردار از بوبوریم

با خرید انواع کاندوم می‌توانید علاوه بر حفظ بهداشت در زمان انجام رابطه جنسی و جلوگیری از انتقال بیماری ‌‌های مقاربتی، از بارداری جلوگیری کنید. امروزه کاندوم‌ ها در مدل‌ های مختلفی عرضه می‌شوند که از بین‌ آن ‌ها می‌‌توانیم به مواردی همچون کاندوم‌ های میوه‌ای و کاندوم ‌های خاردار اشاره کنیم. هر دوی این موارد دارای محبوبیت بالایی در بین افراد هستند و می‌توانند گزینه ‌ای عالی برای شما عزیزان نیز باشند. در ادامه متن با ما همراه باشید تا به بررسی کاربرد کاندوم خاردار و همچنین چند مورد از بهترین مارک‌ های کاندوم خاردار در ایران بپردازیم.

 

کاندوم خاردار چیست؟

پیش از هرچیز باید به این پرسش مهم پاسخ بدهیم. نگران نباشید، کاندوم خاردار واقعاً خار ندارد و منجر به زخمی شدن شما نمی‌شود! منظور از خاردار بودن، وجود برجستگی‌های مشخصی بر روی سطح بیرونی این نوع کاندوم است. کاندوم‌ های خاردار برای سالیان درازی وجود داشته ‌اند و همواره در صدر پرفروش‌ ترین کاندوم‌ های بازار قرار می‌گیرند.

در گذشته کاندوم‌ ها به شکل بسیار ساده تولید می‌شدند.در واقع بر روی سطح بیرونی‌ آن‌ ها برجستگی خاصی وجود نداشت که واژن را به خوبی تحریک کند. این کاندوم‌ ها اگرچه از نظر بهداشتی مشکلی نداشتند، اما لذت خاصی را به رابطه جنسی اضافه نمی‌کردند.

با خرید انواع کاندوم خاردار می‌توانید نیاز جنسی پارتنر خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید.کاندوم ‌های خاردار علاوه بر مزایای مربوط به کاندوم ‌های عادی به دلیل شکل جذاب خود می‌توانند برای داشتن یک رابطه جنسی پر شور عالی باشند.

اگر از برقراری رابطه جنسی تکراری خسته شده‌اید، پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم تاخیری خاردار است. با خرید کاندوم ‌های خاردار و تحریک واژن به بهترین شکل ممکن، رسیدن به ارگاسم را ساده‌تر خواهید کرد. امری که برای هر دو طرف فعال در رابطه جنسی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

برندهای انواع کاندوم بوبوریم

 

خرید انواع کاندوم تاخیری

کاندوم‌ های خاردار را با توجه به ویژگی‌ ها و همچنین شکل ظاهری آن ‌ها به دسته ‌بندی مختلفی تقسیم‌ بندی می‌کنند. یکی از انواع این کاندوم‌ها، کاندوم خاردار تاخیری نام دارد. این نام کاندوم‌ ها همان‌طور که از نامشان بر می‌آيد به منظور به تأخیر انداختن انزال در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاندوم‌ های تأخیری برای افرادی مناسب هستند که از مشکل زودانزالی رنج می‌برند و یا به طور کلی قصد دارند، مدت زمان رابطه جنسی خود را افزایش دهند.

ساختار کاندوم‌ های خاردار تاخیری تفاوت چندانی با سایر مدل‌ها ندارد، اما در این کاندوم ‌ها از یک روان‌کننده یا لوبریکنت کمک گرفته می‌شود. این لوبریکنت از ماده لیدوکائین که در اسپری های تاخیری نیز موجود هست، تشکیل شده است. ماده ‌ای که خواص بی‌حس‌کننده دارد و می‌توان به کمک آن انزال را به تأخیر انداخت. مدل دیگری از کاندوم‌های خاردار، کاندوم فضایی است.

با خرید کاندوم فضایی می‌‌توانید به کاندومی دسترسی داشته باشید که از نظر ظاهری جذابیت بیشتری دارد. در واقع نوع خارها در کاندوم فضایی بسیار متنوع است و می‌توان به کمک آن نهایت لذت جنسی را تجربه کرد. توصیه می‌کنیم که در زمان خرید انواع کاندوم خاردار، حتماً کاندوم فضایی را نیز در نظر داشته باشید.

 

چرا باید از کاندوم خاردار استفاده کنید؟

ضرورت اصلی خرید انواع کاندوم خاردار را می‌توان به مزیت‌ های مهم این نوع کاندوم ‌ها ارتباط داد. اولین و مهم‌ترین مزیت کاندوم ‌های خاردار که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، عدم انتقال بیماری‌ های جنسی است. همان‌طور که می‌دانید امروزه در جوامع بیماری ‌های جنسی روز به روز در حال گسترده‌تر شدن هستند. بیماری ‌های جنسی می‌توانند خطرات بسیار زیادی برای شما داشته باشند و تنوع بالایی نیز دارد.

از جمله این بیماری ‌های جنسی باید به هپاتیت و سوزاک اشاره کنیم. این دو بیماری در موارد کنترل نشده حتی ممکن است منجر به مرگ فرد شوند. از سوی دیگر شاهد انتقال مواردی همچون زگیل تناسلی هستیم، با خرید انواع کاندوم خاردار می‌توانید بدون نگرانی در مورد چنین بیماری‌ های خاصی، به راحتی از رابطه جنسی خود لذت ببرید.

مزیت بعدی این نوع کاندوم ها را می‌توان کمک به جلوگیری از بارداری دانست. طبیعتاً هدف اصلی از برقراری رابطه جنسی همیشه تولید مثل نیست. در بسیاری از موارد تنها قصد داریم به منظور کسب لذت فوق‌العاده، اقدام به انجام رابطه جنسی کنیم. در این شرایط می‌‌توان به کمک کاندوم‌ های مختلی از جمله کاندوم ‌های خاردار از بارداری جلوگیری کرد و تنها از لذت رابطه جنسی نهایت بهره را برد.

 

قیمت و خرید انواع کاندوم خاردار

از جمله مواردی که در زمان خرید انواع کاندوم خاردار باید به آن توجه داشته باشید، قیمت این محصولات است. خبر خوب آن است که قیمت این کاندوم‌ ها تفاوت چندانی با کاندوم‌ های ساده ندارد و در نتیجه به راحتی می‌توانید به خرید آن‌ها بپردازید. البته برخی از موارد می‌توانند بر روی قیمت این محصولات اثر بگذارند.

یکی از موارد موثر برای خرید و قیمت کاندوم خاردار ، شرکت تولیدکننده آن است. برند های گوناگون دارای نحوه قیمت‌گذاری متفاوتی هستند و این موضوع قطعاً بر روی هزینه نهایی اثر می‌گذارد. معمولاً کاندوم ‌های ساخته شده توسط برند های معروف که به شکل جهانی فعالیت می‌کنند، کمی بیشتر از سایر موارد است.

قیمت کاندوم خاردار با توجه به نوع آن نیز تعیین می‌شود. کاندوم ‌هایی که در آ‌ن ‌ها از مواد تأخیری استفاده شده باشد، قیمت متفاوتی نسبت به کاندوم ‌های خاردار بدون مواد تأخیری دارند. از سوی دیگر، میزان و نوع ماده تأخیری به کار رفته در درون کاندوم ممکن است متفاوت باشد. همه این موارد در نهایت قیمت کاندوم مدنظر شما را افزایش می‌دهند.

البته باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت خرید انواع کاندوم خاردار بسیار مناسب است و عملاً نباید نگران محدودیت بودجه خود باشید. شما می‌توانید بهترین کاندوم‌ ها را با قیمت فوق‌العاده پایین از فروشگاه اینترنتی بوبوریم خریداری کنید و به سراغ تجربه یک رابطه جنسی بی‌نظیر بروید.

 

پیشنهاد خرید
کاندوم خاردار بیگ داتس 690G-SPOT
130,000 تومان117,900 تومانهمین الان سفارش بده!

روش استفاده از کاندوم‌های خاردار

پس از صحبت در مورد خرید انواع کاندوم خاردار باید به طرز و روش استفاده از این نوع کاندوم نیز بپردازیم. نکته مثبت در مورد این کاندوم ها آن است که استفاده کردن از آن‌ها هیچ تفاوتی با کاندوم‌ های دیگر ندارد. پس از باز کردن بسته ‌بندی کاندوم، آن را به آرامی از قسمت کلاهک آلت به سمت پایین بکشید.

توجه داشته باشید که کاندوم‌ های تأخیری دارای لوبریکانت هستند و بهتر است جهت جلوگیری از ریخته شدن لوبریکانت بر روی دستان، در حالت ایستاده کاندوم را روی آلت تناسلی خود قرار دهید. پس از اینکه از قرار گرفتن کاندوم به شکل کامل اطمینان پیدا کردید، می‌‌توانید رابطه جنسی را آغاز کنید.

پس از پایان یافتن رابطه جنسی و خارج شدن منی به درون کاندوم، به آرامی آن را از روی آلت تناسلی خود بردارید و با گره زدن بخش بالایی، کاندوم را به شکل بهداشتی در سطل آشغال بیندازید. به همین سادگی می‌توانید از کاندوم خاردار خود استفاده کنید و لذت را به شریک جنسی‌تان هدیه دهید.

 

معروف‌ ترین برندهای کاندوم خاردار

برای خرید انواع کاندوم خاردار لازم است که با برند های مشهور موجود در این زمینه نیز آشنایی داشته باشید. اولین برندی که باید از آن یاد کنیم، برند کاپوت است. کاپوت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده کاندوم به شمار می‌آيد که محصولات باکیفیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

برند محبوب دیگری که حتماً باید از آن یاد کنیم، برند کدکس است. کدکس همواره به عنوان یک برند قابل اعتماد و مناسب شناخته می‌شود، زیرا محصولات آن از تنوع بالایی برخوردار هستند. کاندوم‌ های خاردار کدکس نیز در بین اکثر افراد طرف‌ داران بسیار زیادی دارند.

برند دیگری که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، برند فیستا است. این برند در تولید کاندوم‌های خاردار عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است و توانسته در بازارهای جهانی بدرخشد. کاندوم ‌های برند فیستا قیمت مناسبی نسبت به رقبای خود دارند و از این نظر شناخته شده‌ هستند.

اگر به دنبال یک برند دیگر برای خرید انواع کاندوم خاردار هستید، به سراغ برند ایکس دریم بروید. ایکس دریم محصولات خود را بر طبق استاندارد های جهانی به تولید می‌رساند و به همین جهت می‌تواند به محصولات آن اطمینان داشت. قیمت محصولات این شرکت نیز مناسب است. در ادامه معرفی انواع برند های کاندوم خاردار باید به برند کلایمکس اشاره کنیم. کلایمکس برخلاف تصور اکثر کاربران یک برند ایرانی محسوب می‌شود که تولیدات مختلفی در حوزه بهداشت روابط جنسی دارد.

 

کاندوم خاردار چیست

 

خرید هر یک از محصولات برندهای گفته شده برای افرادی که به دنبال بهترین کاندوم ‌های خاردار موجود در بازار هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌آيد. این محصولات قطعاً کلیه نیازهای شما را برطرف می‌کنند.

 

سخن پایانی

به عقیده بسیاری از افراد،‌ خرید انواع کاندوم خاردار بهترین گزینه‌‌ای است که به منظور داشتن یک رابطه جنسی سالم باید به سراغ آن برویم. کاندوم‌های خاردار علاوه بر اینکه لذت جنسی را چند برابر می‌کنند، به ما اجازه می‌دهند تا از خود در برابر بیماری‌ های مقاربتی محافظت کنیم.

امروزه کاندوم‌های خاردار را می‌توان در هر شکل و اندازه‌ای خریداری کرد. با خرید کاندوم خاردار تاخیری می‌توانید با مشکلاتی همچون زود انزالی مقابله کنید. در صورتی که قصد دارید بهترین کاندوم‌های خاردار موجود در بازار را خریداری کنید، تنها کافی است بخش محصولات را در سایت بوبوریم مورد بررسی قرار دهید. تنوع محصولات موجود در این قسمت قطعاً تمامی نیازهای شما عزیزان را برطرف خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی بوبوریم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *