بهترین ژل و اسپری تاخیری و حجم دهنده آقایان در بازار ایران چیست و چقدر اثر دارد؟

انواع اسپری تاخیری

اگر از مشکل زود انزالی رنج می‌برید، خرید انواع اسپری تاخیری را در نظر داشته باشید. این اسپری ‌ها می‌توانند یک راهکار عالی برای شما عزیزان در این زمینه باشند. اسپری‌ های تاخیری فرمولاسیون ویژه‌ای دارند که با کمک آن‌ ها مدت زمان انجام رابطه جنسی به خوبی افزایش پیدا می‌‌کند. با خریداری اسپری ‌های تاخیری دیگر لازم نیست که نگرانی خاصی در مورد مشکل زود انزالی خود داشته باشید، زیرا این محصول قطعاً به تمامی نیاز های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد. با ما همراه باشید تا شما را به شکل کامل با این اسپری‌ ها آشنا کنیم.

 

پیشنهاد خرید
اسپری تاخیری ایموشن Tom Ford
109,900 تومان109,900 تومانهمین الان سفارش بده!

بهترین اسپری ‌های تاخیری

برای خرید انواع اسپری تاخیری باید به دنبال بهترین محصولات موجود در بازار باشید. اهمیت بالای این اسپری ها موجب شده است تا شرکت‌ های گوناگونی در این زمینه فعالیت کنند. اکثر شرکت‌ های تولیدکننده سایر محصولات جنسی مانند کاندوم و ژل تاخیری ، در حوزه تولید اسپری ‌های تاخیری نیز فعالیت می‌کنند. در این بخش به چند برند مشهور در همین رابطه اشاره می‌‌کنیم.

 

برند دلتا

اولین برندی که باید از آن یاد کرد، برند دلتا است. برند دلتا شاید مشهورترین برند فعال در حوزه تولید اسپری‌ های تاخیری باشد. این برند در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد و دلیل این امر را می‌توان به کیفیت خوب محصولات آن ارتباط داد. اسپری ‌های شرکت دلتا در حجم‌ های گوناگونی قابل خریداری هستند. بنابراین، اگر به دنبال یک برند قابل اعتماد و مناسب می‌گردید، بهتر است محصولات شرکت دلتا را در نظر داشته باشید.

 

برند ویگا

یکی دیگر از برند های برتر در حوزه تولید اسپری ‌های تاخیری ، برند ویگاست. این برند توانسته است در مدت زمان فعالیت خود به محبوبیت بالایی در بین کاربران مختلف دست پیدا کند. محبوبیت برند ویگا به حدی است که برخی از افراد این برند را به عنوان تنها تولیدکننده اسپری تاخیری در جهان می‌شناسند که طبیعتاً‌ موضوع نادرستی است.

محصولات برند ویگا یک فرمولاسیون ویژه دارند و معمولاً در درون آن‌ها از مواد معطر استفاده می‌شود. این امر باعث خواهد شد تا در زمان استفاده از این محصولات احساس ناراحتی خاصی به شما دست ندهد و حتی مشکلی برای شریک جنسیتان به وجود نیاید. محصولات برند ویگا شاید از نظر قیمت کمی گران‌تر از سایر اسپری ‌ها باشند، اما این قیمت بی‌ دلیل نیست و به بهره‌گیری از فرمولاسیون ویژه در درون آن‌ ها ارتباط دارد.

 

اسپری پرومسنت

در ادامه بحث خرید انواع اسپری تاخیری، باید به برند پرمسنت بپردازیم. برندی که در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان برترین برند اسپری تأخیری از آن یاد می‌شود. پرومسنت تولید کشور آمریکا است و یکی از دلایل شهرت آن را می‌توان به همین موضوع ارتباط داد. مدت زمان به تاخیر افتادن انزال با کمک اسپری پرومسنت بسیار مناسب است و از این جهت می‌توان آن را یک محصول قابل قبول دانست.

همانند محصولات شرکت ویگا، در اسپری پرومسنت نیز از مواد معطر کمک گرفته می‌شود. این امر به شما اجازه می‌دهد تا دیگر نگرانی خاصی از بابت بوی مواد بی‌حس‌کننده موجود در اسپری نداشته باشید و بتوانید به سادگی و به دفعات از آن استفاده کنید.

 

اسپری تاخیری ایموشن

همان‌طور که گفته شد، در حوزه تولید اسپری ‌های تاخیری شاهد فعالیت برندهای گوناگونی هستیم. برند ایموشن نیز یکی از این شرکت ‌ها به شمار می‌آيد که از ابتدای فعالیت خود تا کنون نظر کاربران متعددی را جلب کرده است. برند ایموشن در تولید محصولات خود استاندارد های بهداشتی متعددی را رعایت می‌کند تا کاربران به راحتی در هر زمان بتوانند از این اسپری‌های استفاده ببرند.

تمامی خریداران اسپری ‌های تاخیری ایموشن از عملکرد این محصول رضایت خاطر کاملی داشته‌اند. شما نیز می‌توانید با خرید انواع اسپری تاخیری ایموشن به خوبی نیاز خود در این زمینه را رفع کنید و مدت زمان رابطه جنسی خود را چند برابر کنید. اسپری‌های تاخیری ایموشن و همینطور خرید ژل های تاخیری و روان کننده و حجم دهنده و مشکی ایموشن ، قیمت فوق‌العاده مناسبی دارند که خود یک مزیت عالی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

 

خرید اسپری تاخیری

 

اسپری تاخیری عقاب

نمی‌توان از برند های مهم موجود در حوزه تولید اسپری‌ های تاخیری یاد کرد، اما نام برند عقاب را به میان نیاورد. اسپری‌ های تاخیری عقاب به خوبی توانسته‌اند بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص دهند و در این زمینه کاملاً موفق بوده‌اند. اسپری تاخیری عقاب می‌تواند برای بسیاری از کاربران اولویت خرید باشد.

محصولات شرکت عقاب نیز دارای مواد بی ‌حس‌کننده مختلفی هستند که ترکیب آن‌ها به یک دیگر منجر به افزایش قدرت شما جهت جلوگیری از انزال زودرس یا زودانزالی می‌شود. توصیه می‌کنیم که حتماً خرید این اسپری را در نظر داشته باشید و یکبار برای همیشه زود انزالی را کنار بگذارید.

 

روش استفاده از اسپری‌ های تاخیری

پس از خرید انواع اسپری تاخیری، نوبت به استفاده از این محصولات می‌رسد. خوشبختانه استفاده کردن از اسپری ‌های تاخیری بسیار ساده است، اما باید با دقت بالایی آن را انجام دهید تا نتیجه نهایی قابل قبول باشد. اکثر کاربران به نکات مربوط به استفاده از اسپری تاخیری توجه ندارند و در نتیجه نمی‌توانند مدت زمان رابطه جنسی خود را به خوبی افزایش دهند.

پیش از هر چیز باید با کمک آب ولرم ، آلت تناسلی خود را به خوبی بشویید. این کار باعث می‌شود تا تاثیرگذاری اسپری تاخیری به خوبی افزایش پیدا کند. پس از شستن آلت تناسلی آن را با یک حوله به خوبی خشک کنید به نحوی که رطوبتی بر روی آن باقی نماند.

حالت اسپری را به خوبی تکان دهید و با چند افشانه،‌ قسمت زیرین کلاهک زیر آلت تناسلی خود را به محتوای اسپری آغشته کنید. اسپری را کنار بگذارید و با انگشت اشاره خود به خوبی اسپری را بر روی همان قسمت پخش کنید. این کار را آنقدر ادامه دهید که کلاهک آلت تناسلی به خوبی بی‌حس شود.

حال پس از پنج دقیقه، دوباره آلت تناسلی خود را با آب بشویید. این کار بی‌حسی را از بین نمی‌برد و لازم نیست که در این رابطه نگرانی خاصی داشته باشید. پس از شستسو دوباره آلت تناسلی را خشک کنید و به انجام رابطه جنسی بپردازید. این راهکارها بهترین روش به منظور استفاده صحیح از اسپری تاخیری محسوب می‌شوند که باید به آن‌ها دقت داشته باشید.

 

نکات مهم

در زمینه خرید انواع اسپری تاخیری و استفاده از این محصول چندین نکته مهم وجود دارد. اولین مورد آنکه این اسپری‌ ها به هیچ وجه نباید بر روی مسیر ادرار شما ریخته شوند. این کار می‌تواند به بی‌حس شدن کامل این بخش منجر شود که البته پس از مدت مشخصی از بین می‌رود. نکته دیگر آن است که اسپری تاخیری در نهایت می‌تواند ده الی پانزده دقیقه به مدت زمان رابطه جنسی شما اضافه کند. این بازه زمانی نسبت به شرایط زود انزالی واقعاً عالی‌تر خواهد بود.

 

ژل بهتر است یا اسپری تاخیری؟

پرسشی که در زمان خرید انواع اسپری تاخیری از سوی اکثر کاربران مطرح می‌شود آن است که این محصولات مناسب‌تر هستند یا ژل‌های تاخیری؟ برای پاسخ به این پرسش باید نیاز اصلی خود را در نظر بگیرید. هم ژل ‌ها و هم اسپری ‌ها دارای عملکرد بسیار خوبی جهت حل مشکل زودانزالی هستند و می‌توانند مدت زمان رابطه جنسی شما را افزایش دهند. طبیعتاً تنها تفاوت مربوط به این دو محصول، به روش استفاده از آن‌ها و همچنین میزان لیدوکایین استفاده شده در آن ها بر می‌گردد که میزان لیدوکایین موجود در اسپری از ژل ها بیشتر می باشد.

 

خرید ژل تاخیری

 

قیمت و خرید اسپری تاخیری

قیمت اسپری ‌های تاخیری بسیار مناسب است. این اسپری ‌ها در حجم ‌های گوناگونی به تولید می‌رسند و همین امر می‌تواند بر روی قیمت آن‌ها اثر بگذارد. در واقع هرچه میزان حجم بطری اسپری بیشتر باشد، طبیعتاً قیمت نهایی آن نیز افزایش پیدا می‌کند. شما باید با توجه به تعداد روابط جنسی خود از بین حجم ‌های مختلف این محصول یکی را انتخاب کنید.

در گذشته برای خرید اسپری ‌های تاخیری باید حتماً به داروخانه‌ ها مراجعه می‌کردید. بسیاری از کاربران با این موضوع مشکل دارند و معمولاً نمی‌خواهند جهت تهیه محصولات جنسی مورد نیازشان به شکل حضوری اقدام کنند. خوشبختانه با ظهور اینترنت دیگر لازم نیست به این صورت محصولات جنسی مدنظر خود را تهیه کنید.

ما این فرصت را برای شما عزیزان فراهم آورده‌ایم که انواع اسپری‌ های تاخیری برتر موجود در بازار را به شکل کاملاً محرمانه به دست بیاورید. این اسپری‌ها پس از ثبت سفارش سریعاً به آدرس تعیین شده توسط شما عزیزان ارسال می‌شوند. شما می‌توانید علاوه بر اسپری، نسبت به تهیه ژل و خرید انواع کاندوم نیز اقدام کنید.

 

سخن پایانی

مشکلاتی همچون زودانزالی می‌توانند تأثیر نامناسبی بر روی روابط زناشویی شما بگذارند. خوشبختانه امروزه راهکارهای مختلفی به منظور حل این مشکلات معرفی شده است که از بین آن‌ها می‌توانیم به خرید انواع اسپری تاخیری اشاره کنیم. این نوع اسپری ‌ها به خوبی مي‌توانند زود انزالی شما را حل کنند و باعث شوند تا از رابطه جنسی خود برای مدت زمان بیشتری لذت ببرید.

اسپری‌های تاخیری باید استاندارد باشند و به شکل صحیح مورد استفاده قرار بگیرند. تنها در این صورت می‌توان امیدوار بود که نتیجه نهایی دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن بودید. به منظور تهیه بهترین اسپری ‌های تاخیری موجود در بازار، از صفحه محصولات فروشگاه اینترنتی بوبوریم بازدید کنید. مفتخریم تا این اسپری‌ های بسیار کاربردی را با قیمت مناسب به شما کاربران گرامی ارائه کنیم. جهت خرید ژل تاخیری و روان کننده و حجم دهنده و مشکی آقایان نیز می‌توانید از ما کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی بوبوریم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *